chbib aynı bendensin bende geri çekilme yöntemi ile korunuyodum 2 ci çocuğu istedim diye oldu ama 3 cü mağlesef geri çekilme yöntemiyle süpriz oldu bide benimkilerin yaşları çok küçük baya pskolojim yerlerdeyydi ben sezeryanlanlı olduğum için 6 ay spiral taktıramazsın dediler bende implatı taktırdım implantta bende adetimi kesti 4 ay içinde ilk taktırdığım ay oldum dahada olmadım onun korkusuyla bile test alıp yaptım negatif çıktı adetini kesebiliyomuş benimkini kesti olmuyorum ama hiç rahatsız değilim bu durumdan sinir yapsa bile çünkü hmile kalmaktan iyidir diyorum artık o duruma geldim mağlesef bu yöntemle bile korkumdan ek olarak tekrar korunuyorum okadar korktum yani artık hamile kalmaktan