gg3848 Kızım 17 aylık oldu son günlerde hem gündüz hem de gece uykusuna çok direniyor normalde kısa sürede kucağımda pış pışlayarak uyuturdum ama şimdi en az 1 saat sürüyor uyuması bazen daha uzun sizde de durum böyle mi uyku gerilemesi mi var acaba
oylesinebiri__ gg3848 aynısı ben dün süre tutum 2 saate uyudu defalarca kalktı 17 aylık benim bebeğim de atak varmış
gg3848 oylesinebiri__ ay çok şükür kalıcı bir şeydir diye çok korktum bir de bir hafta sonra gece beslenmesini keseceğim komple çok kötü denk geldi ya iyice yorulcam🤦🏼♀️
gg3848 kimbumadam yok canım ya diş gibi değil yani bayağı azı dişlerini falan çıkarttı zaten ki diş zamanında bile hiç böyle yapmamıştı😔
gg3848 gizememre ay iyi bari kuzum inşallah geçici bir durumdur hem gündüz yapıyor hem gece yapıyor bir de bir hafta sonra gece beslenmesini keseceğim zaten bizim için çok zor olacak bir de şimdi uykuya da zor dalması benim için çok kötü oldu
oylesinebiri__ gg3848 kalıcı bişey değil ama ben kafadan gittim benim kide emmek istemiyor kalkıp mama diyor gece beslenmesine bi anda geri döndük dün akşam zorla kesmiştim
gg3848 oylesinebiri__ of gece beslenmesini kesmekten gerçekten çok korkuyorum ama artık niyet ettim bakalım umarım çok zorlanmayız🤦🏼♀️
gg3848 kimbumadam ya benimkinin zaten doğduğundan beri uykusu çok problemli gece defalarca kalkar bazen kalkar oturur birkaç saat uyumaz o yüzden artık beni ekstra bir zorluk çok zorluyor🙈
kimbumadam gg3848 Emen bebekler hep öyle ama canım gece kalkıyolar mutlaka memikk diye arkadaşlarımınkide öyleydi kesince deliksiz uyumaya başladılar. Belki kolay olur , şimdiden başarılar☺️
gg3848 kimbumadam ay inşallah sağ ol canım ya benim kızım emmiyor mama içiyor mamaya da çok düşkün ne yazık ki inşallah çok zorlanmayız
gg3848 Pamukhanim_ ya benimki zaten çok sık uyandığı için onu anlayamadım ama uykuya çok zor geçiyor ki normalde çok rahat uyurdu