Kızlae kızım 2 yaşında her şeye ağlıyor sürekli ağlıyor her ağladığında yaptırmak istiyor ama ben yapmıyorum. Ama bakın kızlar 7-24 ağlayan bşr çocuk . Sürekli emmek istiyor ve ben artık memeden kesmek istiyorum dün gece 5 de bir uyandı 8 e kadar ağladı ağlamak da ne çığırıyor bağırıyor alt komşumun da bebeği var helallik istedim saçmalama benim de çocuğum var ben de yaşıyacam falan dedi ama kızlar çok üzüldüm diğer komşularımı sabaha kadar uyutmak nerdeyse emzirmeye çalışıyorum emmiyor sadece ağlıyor bağırıyor kaldırdım bşr şeyler yedirdim 5 de oyun oynadım ama yok ağlıyor komşularıma çok mahçup oldum eşim çocuk bu anlayışla karşılarlar dedi ama bilemedim kızlar ya