Kızlar bebeğim 1 aylık oldu dün kontrolde çok az kilo aldığını öğrendik doktor 3 kez mama ver günde dedi biraz önce sütümü sağdım 30 cc zor çıktı ondan önce emiyo tabi.gögsğmğ sıkınca süt cıkıyo fıskırmıyo tabi ama biraz emdikten sonra azalıyo ilk sıktıgımda ki gibi olmuyo.nolur bi fikir verin günde 3 mama yine az gelir mi doktor olan sütüm de gitmesin diye sanırım 3 demiş olabilir denemdgm kalmadı süt için yeterli mi sizce mama ?