Bebegim 10 aylik olacak ve cak diyince elime vurmasi , babildamasi var. Alkisi ogretmeye calisirken her lokmadan sonra alkiss yaptiriyodum o da alisti aimdi alkis dedigimde yapmiyor her lokmadan sonra kendi kendine yapiyor. Sizce bunlar taklit becerisi mi bilemiyorum internette boyle dusundukce onume cikan seyler hep kotuye yorulan seyler. Cevremde daha kucuk aylik bebekler alkis vs yapiyor of bilemiyorum ayni durumda olan birileri var mi