elizinannesigeldi Anneler 3 ve 5 arası çok zor geçti , hâlâ geçiyor. 5 aylık olunca bizleri neler bekliyor merak ediyorum Bişeylerin oturması için 6. ayı bekliyorum Çok yorgunum uykusuzum Kızım , güne gece 04:30 ya da 05:00 da başlıyor. Aşırı bunaldım
gulbahar34 elizinannesigeldi benim bebeğim de 4 buçuk aylık tam. Aynen böyle. Gece 5-5 buçuk dedin mi onun için gün başlıyor. Gece uykusuna da 19-20 arası geçiyor. Ama daldım ettim diyene dek 21 i buluyor. Memede uyuyor bu arada. Ben bunu uyku gerilemesine bağladım.
durbakalim elizinannesigeldi bebeğim 6 ay 12 günlük bende 6. Ayda düzen bekliyordum ama diş mevzusu hevesimi kursağımda bıraktı🥲
mutlulukkkzamani elizinannesigeldi diş ve atak donemleri başliyor rahatlık desen olmaz şuan 1 yaşında hala ugrasiyorum üst dişler çıkmak bilmiyor yemek konusunda aşırı seçici biraz daha büyükse rahatoicaz gibi
elizinannesigeldi bircicekbirbocek10 hayır 20:30 ya da 21:00 da uyuyor 😔 ama saatleri geriye aldım aynı , ileriye aldım aynı malesef
elizinannesigeldi gulbahar34 vallahi canım gün bitmiyor ya , bide damakları kaşınıyor artık . Gece 4 de 5 de güne başlamak mahvediyor benide 🫠 uyku gerilemesi ne kadar zormuş böyle Allah hepimizin yardımcısı olsun
elizinannesigeldi durbakalim yaaa offf , benim ümidim de oralardaydı aslında 🥹 birisi bitecek birisi başlayacak dimi Bizimde damaklar kaşınıyor , Allah bilir kaçıncı ayda çıkar . Kaç ay böyle gider Allah yardımcımız olsun
bircicekbirbocek10 elizinannesigeldi erken uyuduğu için o saatlerde kalkıyor bence normaldir birgün erken birgün geç yatarsa uykunun şaşması normal. Başka sebepten de uyumuyordur. Diş gibi mesela
elizinannesigeldi mutlulukkkzamani canları sağolsun ama , bebek büyütmek ne kadar zormuş 🥲 atak diş yemek osu busu Allah yardımcın olsun kardeşim Annelik böyle delilik işte , fedakarlık… Bizimde meme reddi vardı, mamaya başladık . 2 haftadır mama içirmek için kendimi paralıyorum resmen . Hiç bitmiyor
durbakalim elizinannesigeldi bizim 1 tanesi patladı 3 tane daha var şişmişler.Allah yardımcımız olsun her ay bu ay daha iyi olacak diyoruz ama bir şeyler çıkıyor yine🥲
barismom elizinannesigeldi bekleme canım bizde 7.5 aylığız uyku yok erken kalkma istediğimiz saatte yatırıyoruz ama gene yok gene erken gene erken kalkıyor emekliyor evi turluyor ayrılık kaygısı başladı bas bas bağırıyor 2 sn mutfağa gidince meme bağımlısı yabancılama başladı başkalarına karşı dudak büzer ağlar hemen 🤣
elizinannesigeldi barismom demeee deme , 6 ay diyordum ben 🤣😂 yaaaa emekleyince en azından biraz rahatlamadın mı Bizimki kucakta kucak , hep mızmız Bizim yabancılama şimdiden başladı , korkumdan annemlere gidemiyorum ya . Gurbetteyim . Kayınvalidem de uzak bikere gittik , gelene kadar ağladı Bu yüzden kimseye gitmek istemiyorum 🥲 her şey ayrı zor vallahi
elizinannesigeldi durbakalim ayyy canım , süreç çok zor . Annelerin hakkı cidden ödenmez . İnci gibi dişleri olsun inşallah, ağrısız sızısız keşke 🫠
barismom elizinannesigeldi ne rahatlaması her yerde geziyor her şeye elini atıyor hep peşimde ağlıyor beni bırakıyorsun diye 6. Ay dedikleri şehir efsanesi inanmayın rahat edersin diyenlere 2 diş geldi 6 ayın içindeyken gece 10 15 kere kalktığım oluyordu hep kucaktaydı çıktı az rahatladı hayalet gibi geziyorduk eşimle evde
gvnn Merhaba kızlar benim bebekte 4 ay 13 günlük hiç bi yere gidemiyorum araba ağlıo patlıyacak gibi misafirlikte ağlıo farklı kişileri görünce aşırıı ağlıo korkudan hiç bi yere gidemiyorum bu düzelecekmi acaba gerçekten çok yorulmuşum ne yapacağımı bilmiyorum dün akşam ablamlara iftira gitik öyle ağladı hiç susmadı geri geldik eve mecbur
elizinannesigeldi gvnn canım , benimde öyle Geçenlerde kayınvalideme gittik , gitmez olsaydım varya . Burnumdan getirdi eve gelene kadar İnşallah yabancılama uzun sürmez 🤦♀️
gizemyaren0 elizinannesigeldi ayy benimde uyku geriledi en zoruda mama reddi yasiyiruz ve asla uyanıkken içmiyor çok zorlanıyorum ne zman düzelir