cokbilmismom cdss benimkide baya hareketli ikea antilop kullanıyorum 22 aylık hiç bir sorun yaşamadım
forumgurmesi Joie mommy xl kullanıyoruz çok ağır ve oturaklı bir sandalye. Düşmesi sarkması imkansız.
cokbilmismom cdss evet çok rahat zaten kaç dk oturuyorlar üstünde maç yarım saat o kadar bile değil. Temizliği ve taşıması çok kolay bunlar daha önemli
alparslanmomms cdss Kraft chef . Bu mama sandalyesini ek gıdaya geçtiğimizden beri kullanıyorum . Bebeğim 14 aylık oldu . Çok hareketli kalkmaya çalışıyo sürekli ona rağmen sallanmıyor bile . Arkamı dönüp rahatça mutfağa gidebiliyorum
cdss @cokbilmismom @alparslanmomms @uraskoom @elizinannesigeldi @bussbety @iremnurbozkurt çok teşekkürler kızlar hepsine bakacağım 🙏😊
alparslanmomms kubimsiii bence kolay temizliği . Tabi diğer hafif mama sandalyeleri daha kolay temizlenir . Bu da zor gelmiyor bana . Fren sistemi var . Aktif edince hareket etmiyor aynı zamanda yer değişikliği için teker var kaldırmanıza gerek kalmıyor