Selamm Hanımlar bir sorum olucak .Benim 3 yaşına girmek üzere olan bir oğlum var .Ek gida zamanında ne yaptıysam yemek yediremedim sonra azar azar ek gida verirken ekran verdim. İlk tercihim degildi ekran fakat çok uğraştım şebeklik bile yaptım ama olmadı. Şimdilerde ise basit cizgi filmlerden izletiyorum. Sabah kahvaltısını sevdiği için ekransiz yapabiliyor. Makarna pilav vs oluncada yiyor bu şekilde fakat diğer yemekleri mecbur ekranla veriyorum bir nedenine yerinde sabit durmuyor mama sandalyesinde bile .Şimdi yemek yerken bir yandan benimle konuşuyor ara sırada ekrana bakıp yiyor .Zaten toplasan 10 dk sürüyor yemesi. Şimdi asıl sorum şu ekran verdiğim zaman da bazen yemek istemiyor ben de anlatıyorum yiyelim büyüyelim vs diyip elimden geldigince sadeleştirip anlatıyorum yesin diye .Bazen de "düzgün bir şekilde yemeğini yemezsen eymen çimen açmam kapatırım diyorum "bu şekilde yine Bi kaç lokma daha yiyor .Tabağını bitirmesi icin zorlamiyorm yarısını yese yine yetiyor porsiyonlari zaten büyük değil. Bu şekilde şart koşmak olumsuz yönde etkiler mi çok onu düşünüyorum. Şimdi bazı linçcıler der ki;"ona kadar ekran veririyrosun onu düşün!"diye "ama hiç yemiyordu yemek Bi zmsn aç bıraktım yine yemiyordu 🤷♀️
Siz ne düşünüyorsunuz şart koşma meselesi için?