Evet kızlar bilenler vardır iki erkek çocuğu anası olarak günümün bir kısmı bahçede suyla toprakla çamurla oynayan bebelerime göz kulak olmakla geçiyor.
O kadar kar yağdı çıktık kartopu oynadık yağmurlarda ıslana ıslana çamurlarda oynadık üşüdük ama eve gelince ısınıp normal hayatımıza devam etmiştik.
Taakiii eşim grip olana kadar. Birkaç gündür çocuklara çok yaklaşmamaya çalışıyordu ama o yaklaşmadıkça benim oğlanlar adamın ağzının içine giriyordu resmen babaammm diye sarılmalar öpmeler falan 😄 olanlar oldu ve büyük oğlum bu sabah hapşırık ve burun akıntısıyla uyandı 🤦🏻♀️
Muhtemelen yarın sabah da kardeşinde aynı tablo başlayacak 🤦🏻♀️
Neyse kahvaltıda seveceği bir şey olsun diye pankek yaptım şükür ki itirazsız yedi. Sevdiği şeyleri sunarak iştahsızlığının önüne geçmeye çalışıyorum.
Vitaminlerini verdim portakalını de yedi. Öğleye de tarhana çorbası yapayım diyorum, şifadır 😄
Akşama da Allah kerim daha düşünmedim o kısmı.
Yani demem o ki hava soğuk diye çocuklarınızı dışarı çıkarmaktan korkmayın çok rüzgar olmadığı sürece sorun yok bence üstünü güzelce giydirip biraz sokağa çıkarın illaki parka götürmek zorunda da değilsiniz apartmanınızın evinizin etrafında şöyle birkaç tur atıp hava almak hem ona hem size iyi gelecektir 🌸