Kızlar d3 vitamini bebeğime almak istiyorum araştırdım en güvenilir temiz içerikli Ocean D3 dendi bügün eşime fotoğraf attım eczaneden alsın diye eczacı eşime o yetişkinlere göre Ocean K 2 veriyoruz dedi ikisinde fotoğrafını eklicem mavili olan K 2 diğeri benim bildiğim Ocean D3 bebekler için olan her ikiside 400 UI 20 ml şimdi benim anlamadığım arasındaki fark ne acaba eczaneci mi şaşırdı yanlış verdi bakın fotoğrafını atıyorum mavi damgalı K 2 dediği eczacının benim bebekler için Ocean sarı damgalı d3 bakın bakalım canlar bence bu eczaneci yanlış biliyor neden derseniz ben eşime sarı damgalı olanı fotoğrafını attım eczacıya gösterip bundan olsun diye adam o yetişkin k2 olması gerek demiş ve eve getirdiki benim dediğimden sarı damgalısını vermiş 🙄🙄🤦🏻♀️ yani hem öyle demiş hem poşete benim dediğim yani kendinin o yetişkin dediğini koymuş 🙄 bence iyi yaptı bu sarı damgalı olan d3 Ocean 400 UI doğru yinede sizede sorayım dedim bu eczacı beyin göçü yaşattı bize 🤦🏻♀️ buarada fotoğraf ekleyemedim 🤔 sayfaya eklemeye çalışıcam oradan bakarsınız damlalara