Berfin4720 İkiz bebek arabamız 2 tane var birini satıyorum 3 çocuğum olduğu için üçünü de bırakabileceğim bi araba aldım o yüzden satıyorum ilgilenen olursa fotoğraflarını atarım
simseklivekalpli Berfin4720 Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜