bebekbiskuvisi Kızlar ek gıdaya yeni başladık bugün yayla çorbası vereceğim. Yaparken pirinç unu mu kullanmalıyım yoksa pirinç mi? 4 ay 25 günlüğüz doktor tavsiyesi ile başladık
3kedili2bebekli bebekbiskuvisi kırık pirinç kullanın küçük olmuş olur unu da tam buğday unu kullanın pirinç ununun hiç bir besin değeri yok aklınızda olsun afiyet olsun bebise
[silindi] bebekbiskuvisi pirinci haslayin icine yogurt az tambugday unu birazda yumurta sarisi koyup cirpin birazcik su az bisey ilikli kemikli suda koyabilirsiniz tencereye koyun kisik ateste pisirin nane biraz zeytinyagi gezdirip blend edin afiyet olsun 🫠
bebekbiskuvisi lenakor şimdiden şifa olsun miniklere. İyice pişirip duruma göre blend etmeyi düşünüyorum 🌸
lenakor bebekbiskuvisi amin canım bende biraz pütürlü bırakmayı düşünüyorum pirinçleri iyice pişirip hafif ılıyınca ev yoğurdu ekleyin yazıyordu sen nasıl yapacaksın normal hep yaptığımız gibi mi
bebekbiskuvisi [silindi] aynı bu şekilde tarif buldum yaptım fakat pirinci haşlamadan ekledim hoş olmadı tekrar yapacağım teşekkürler 🌸
bebekbiskuvisi lenakor pirinci haşlayıp üzerine 1 çay kaşığı tam buğday unu, 2 çay kaşığı yumurta sarısı bir buçuk cay bardağı su ve bir çay bardağı yoğurt ekleyip pişireceğim. Daha sonra hep yaptığımız gibiye geçerim sanırım 🌸