Kızlar günaydın. Bebeğim 11 buçuk aylık oldu ama uyku konusunu çözemedik. Günde 2 bazen erken uyandığı günlerde 3 uyku yapıyo akşam da 18:30-19:00 gibi uyuyo arada 19:30 da oluyo ama sabah 5:30-6:00 gibi uyanıyor. Ben artık uyku saatlerini netleştirip rahat etmek istiyorum sürekli uyku konusunu düşünmekten yoruldum. Sizin bebekleriniz kaçta yatıp kaçta kalkıyo kaç uyku yapmalı bu ayda bebişler beni bi aydınlatın lütfen