Ben devlet Hastanesi’ne gittim spiral takmıyoruz dediler şaka gibi taktiramadan geri geldim.3 çocuğum War taktırmam lazım özeli aradım 11 bin dedi.saglikli hayat merkezleri var orayı aradım takıyorlar ama kan testi verip kan değerlerime baktirmam ve adetli gitmem gerekiyomuşş.offf biz kadınlar neler cekiyoruuzz 😔