Oğlum 1.5 yaşında. Şu sıralar yeni bir huy edindi. Normalde babası akşam gelince masaya hep birlikte oturuyorduk. O da mama sandalyesinde oturuyordu. Artık kesinlikle oturmuyor, yemek de yemiyor. Biz yemek yiyelim sen oyna diyoruz onu da istemiyor elimizden tutup çekiştiriyor kalkalım diye.
Böyle yaptığında ya babası ya da ben kalkıp oyun oynatıyoruz diğeri yiyor. Sırayla yemek yiyoruz yani. Oğlum yemiyor zaten mamayla geçiştiriyor.
Bu normal mi? Ne yapabiliriz? Ağlasa da masadan kalkmamayı da denedik 15 dk kesintisiz ağladı yediğimizden bir şey anlamadık.