Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık ek gıdaya 1 ay önce başlamıştık 1 haftadır biberon reddi yaşıyoruz mamayı kaşıkla verince iciyor ama biberon ağzına değdiği an kıyameti koparıyor daha öncesinde biberonu tutuyordu nasil aşabilirim bu durumu yaşayan var mı geçici midir acaba