2 gundur cok belirgin istah kaybi, 3 4 gundur salya artisi ve 1 2 haftadir da sag kulagini tutma durumu var. Kulagi tutma gecti, salya ve istahsizlik basladi, keyfi yerinde. Dis cikardigini biliyorum ama hastalik kapma, enfeksiyon ihtimali de beni dusunduruyor, umarim degildir. 😒🥺
Aslinda 2. Azilar haric tum disler patladi, azilar ve kopekler su an uzama asamasinda, 17 aylik oglum. Ateşi su an braun kulaktan ateş ölcer ile 38.2 😒
Belki de 2. Azilar cikiyor olabilir, boyle bir sey olmasi mumkun mu ? Tum disleri bu aylarda tamamlanan var mi?
- Azilari göremiyorum, kipir kipir zaten bakamiyorum agzina