newbornf ben çalıştığım için bana sabah işe gitmeden bir sağım mutlaka, gece uyumadan önce power pump sağımı mutlaka ve gece bebeği beslemek için uyandığımda da sağım önerdi. Bir de işten dönünce bir sağım yapacağım. Her gün topladığım süt miktarını da yazıp değerlendireceğiz birlikte.
Ama zaten sabah, iş dönüşü ve akşam iki sağım yapıyordum. Günde dört sağım maalesef ki korumaya yetmedi bende azaldı sütüm.
Aralar uzayınca sağımların vücut bu kadarı yeterli demek ki diyip daha az üretiyor maalesef. Emzirme danışmanıyla da çalışmıştım geçmişte, sekiz sağım gerektiğini söylemişti o da düzenli aralıklarla. Onu hiçbir zaman uygulayamadım kızım kolikti. Şimdi de çalışmaya başladığım için yapamıyorum.
İki tane emzirme danışmanı var bir tanesi 17.ayda süt arttırmak için sağıma başladı, takipçilerine bu aylarda bile sütün arttırılabileceğini göstermek için.
Bir diğeri de sadece sağımla besleyen bir anneydi, mental olarak yorulduğu için sağımları bırakmış ve sütünü azaltmıştı o da tekrar başlamış her gün paylaşıyorlar süt arttırma süreçlerini isterseniz takip edin, motivasyon sağlıyor bize de.