seyma0661 bizim çok çok küçükken başladı. Herkesin şahit olduğu bir anımız bile var. Ben sürekli annecim, annem, annesinin aşkı falan hep bu şekilde seviyorum. Şu an 13 ay 10 günlük sürekli anne ve anneanne diyor. Anneanneyi bilinçli söylüyor, annemin fotoğraflarını ne zaman görse anneanne gel diyor eliyle gel gel işareti falan yapıyor. Anneyide aynı şekilde. Sizinkide yakın bir zamanda başlayacaktır 🌸