sumeyrakilic Dünden beri kızım bir tuhaf. Kimsenin kucağında durmuyor ağlıyor benim ya da babasının kucağında duruyor uykusu da düzensiz oldu uyumuyor bunları yaşayan var mı varsa nasıl atlattınız 🥺
sizdenbiriii1 sumeyrakilic az once yasadım durdık yere bastı cıplıgı sonra güldü bi ağlıyor bi gülüyor beslenmeyi de reddediyo bazen
asel03112025 sumeyrakilic Şuan aynı durumdayız 3 ay 20 günlük ne kucaktan iniyor ne yatmak istiyor ve sadece benim gezdirmemi istiyor sırtı yatağa değdiği an ağlıyor.. 3 bitecek bu sefer de 4. Ay atağı gelecek acaba bu ataklar ne zaman biiticek hahah
Piraye2021 sumeyrakilic aynı ve beslenmeyi reddediyor uykulu hale getirip emzirmeye çalışıyorum. Gezerek emiyor. Ne yaşıyoruz bilmiyorum. ( 3 ay 10 günlük )
sizdenbiriii1 sumeyrakilic evet sürekli ilgi istiyor yanından ayrılamıyoruz beslenmeyi de reddediyo gazdan mıdır atak mıdır kilo alımı oldukça yavasladı
kubraatasli Bizde şuan 3 ay 23 günlüğüz bu 3. Ay atağıymış ama bizim ki geç vurdu şu 1 haftadır sürekli ilgi istiyor yanından ayrıldığımız an ağlamaya huysuzlnmaya başlıyor kimi bebek ayın başında kimi sonunda oluyormuş ama illaki bitiyormuş sabırla bekliyorum 😀
sumeyrakilic Rutinlerini mümkün olduğunca devam ettirmeye çalışıyorum uyku düzeninin bozulmasını özellikle hiç ama hiç istemiyorum. Hahahahaha anne olmak ne kadar zor 🙂↔️
busrakyaa 3 ay 13 günlük , sırtı yere değdiği an ağlıyor , sanki bi yeri ağrıyormuş gibi çok ciddi ağlıyor. 4 gündür böyleyiz . Onu susturamayınca ben de ağlıyorum . İnşallah bi an önce biter.Gündüz Uykuları da kısa kısa olmaya başladı 🥹
yuhibu1920 Kizlarrrr bizde böyleyiz kizlarrrr ama 3 ay 21 günlüğüz ama bu 3.ay atağı mi oluyor ki 4.ay atağı olmuyor muuu 🥹🥹🥹🥹
aynak Bizde dün 3. Aya girdik aynı durumlar bizde de var sürekli kucak istiyor huysuz mızmız meme emmiyor siz nasıl atlattınız çözüm varmı acaba
sumeyrakilic 25 gün sonrasından bildiriyorum 😅 kızım çok daha iyi ama arada beni göremediği zaman ağlamaya başlıyor ama bence bu kadarı da normal 🫂