hlykrmtc Arkadaşlar bebeğim 9 aylık emekliyor ve yürüme çabası içinde tutunup kalkmaya çalışıyor ve ben ne kadar kontrol etsemde ufak çaplı düşmeler ve çarpmalar oluyor ve haliyle kızarık, bazende morarma oluyor 🥺özellikle emeklediği için dizlerini çarpıyor morardı🥺bunun için bir krem öneriniz var mı yoksa bunun için bi doktora mı başvurmam gerekli
gizememre hlykrmtc Benim kızımda yürüme aşamasında çok düştü kalktı çarptı beyaz tenli bir bebek o yüzden bunu kullandım ben kızarıklığı falan alıyor hemen
BordoHuniliAnne hlykrmtc incia sos stick, herobaby stick bu ikisini kullandım ve kullanıyorum, ikisi de çok güzel etki ediyor, hele ki ilk çarptığı an hemen sürdüğün zaman morarma falan hiç olmuyor, ağrıyı falan da azaltıyor
ceydact Yani normal morluksa geçecektir oğlum emeklerken ben de peşinde emekleyerek çok oyun oynadım bende de oluyordu ama derisinde soyulma vs olduysa dizlerinde aquaphor krem sabah sürün akşama hiçbir şey kalmıyor hemen toparlıyor
hlykrmtc ceydact Normal morluk tabi ama düşmeler ve düşerken çarpmalar kızarıklık oluşuyor tabi ardından morluk geliyor teşekkür ederim bilgi için🙏
hunilimomy hlykrmtc hero stickler var çarpma dusme anında kullanıyoruz ozellikle park çantamizda mutlaka var tavsiye ederim
Balbulutu hlykrmtc Hirudiod krem doktor yazmıştı. Ve arkadaşların gönderdiği sticksleri kullanıyoruz düşmede çarpmada