defnedilej umaytoom almadık tabiki🤣14 aylık karaca kaşık çatalımla yiyor 😆en baştan beri silikon kaşık vs hiç kullanmadım.öyle alıştığı için bizimkilerden devamm
asilazmazbalkokmaz umaytoom Silikon mycey kullandım Şuan babyjem normal çatal kaşığı var ama bazen onu kullanıyo bazen evdekileri
oylesinebiri__ umaytoom biz hep silikon kullandık büyüdükçe bizim kullandığımız çatal kaşıkları istemeye başladı karacada 1 set beğendim stok gelmedi bi türlü bunu aldım ve çok beğendim
Tugcebb umaytoom oylesinebiri__ Bizimki de bu model. Belki başka markadır bilmiyorum marketten almış bir yakınım 17 aylık kaşık çok kullanamıyor kendi ama çatalını birkaç aydır kullanıyor. Kullanışlı bir ürün
suheyla92 umaytoom kisa saplı catal kasik aldim temudan cok seviyor tutmasi kolay herhangi bir marka alabilirsiniz trendyolda vs var
umaytoom Jokobebek markasının aldım küçük tutmasi kolay olur diye yorumları da güzeldi arastirararak buna karar verdim teşekkürler kızlar
myangelson umaytoom ben geçen tedide görmüştüm onlardan almayı düşünüyorum çok güzeldi. Benim oğlum da bizim çatallari falan istiyor sürekli sivri diye çok veremiyorum bunlar daha iyi olur diye düşünüyorum
accountant umaytoom https://mutluresim.com/images/2026/02/23/Xftgz2.jpeg. Karaca da böyle 3lü takımlar var fiyatıda çok uygundu Kasım ayında 150 TL’ye almıştım