Bsnim adetim 15 gün gecikti gebelik vs yok doktora gittim âdet söktürücü verdi. 1 hafta kullan olmazsan gel dedi. 1 hafta oldu dün ama olmadım. Komşum ilacı bıraktıktan sonra 2 3 gün olunuyor dedi. Araştırdım öyleymiş. Siz kullandınız mı? Bu konuda bana akıl verir misiniz?