ruket açıkçası bende diş sancıları vardır diye düşünüyordum geceleri sürekli emiyordu ağlıyordu bir ara.fakat dişi falan çıkmadı bu aralar .13. Ayda yürümeye başladı.herşeyi merak ediyor herşeyi almak istiyor ağlıyor.düzelme yok.eve gelen çocuklara oyuncaklarını vermiyor sinir krizi geçirdi resmen😅daha sık sosyalleştirmeye başladım bu yüzden.eğer istediklerini yaparsak özgür bırakırsak ağlamıyor.sürekli biyerleri kurcalıyor.eve ondan küçük bebek gelirse peşinde gezmesinden rahatsız oluyor belli yani.aslında çok seviyor bebekleri falan ama oyuncak paylaşmıyor.az önce bnde bunları araştırdım bir yaş sendromu malesef böyle oluyormuş🥰aynı zamanda 55-59.haftalarda da atak haftası var oda etkiliyor.sizi çok iyi anlıyorum bende çalışan bir anneyim.bu süreçte ücretsiz izindeyim bazen çalışsam daha az yorulurdum diyorum🥹🥹