mamacitaa_ insan emzirken bazen çok bunalabiliyor. Çok bunalmış ve bıkmıştım. Ta ki mecbur kalıp bırakana kadar. Aniden olması beni çok yıprattı. 5 gündür kendi ağrımı anlayamadım üzülmekten. Sorun çıkarmadı azaltmıştık. Gece emmemiz yoktu. Sadece uykuya memeyle dalıyordu. O çok zor zorladı. Ayakta uyutmaya çalıştım. O kalktıkça ayaktan ben ağladım. Gece hala uyanmıyor çok şükür meme diye bırakmıştık önceden. Ben son emzirmeyi bilmemenin eksikliği yaşıyorum evladıma💔 vedalaşamamız gibi, bir daha öyle sarılamıcak öpüşüp koklaşamıcak gibi.