
Merhaba arkadaşlar 3.5 aylık bebeğim fotoğrafını güvenlik açısından kesip attım sağ gözü diğerine göre daha kısık göz kapağı düşük gibi doktora gittik tabi görmesinde sorun yok şükür rop muanesini geçti 33+4 de doğdu 1 ay küvezde kaldı ilk çıktığında göz kapağı şişti o düzeldi şükür ama gözü düzelmedi 3 farklı doktora gittik biri özel 2 si devlet zeynep kamil ciddi birşey yok dedi lütfi kırdar oküler onkoloji diye bölüme yönlendirdi böyle birşey başına gelen oldu mu
Düzelme oluyor mu yardımcı olabilecek olan var mı