Nscaslan34 Drsmkm pınar balgoz ergül 27 snde doğum yaptım gayet güzel ilgilendi pazartesi yine randevumuz var bakalm😊
Drsmkm Nazlipek ya ben dün gittimde numarasını almayı unutmuşum bebeğime kn tahlili yaptırdım sonuçları sorucam arıyorum ulaşamadım bi türlü numarasını atarmısınız rica etsem