duyguelisaduru prima premium care kullanıyorum 1aylık oğluma şuan memnunum ama 2.haftada bizimde aşırı bi pişik oldu hatta pütürlü oldu biraz ben bezden olduğunu düşünmedim açıkcası sleppy yeni doğan ıslak mendil kullanıyordum ondan oldu diye düşünüyorum sonra eşim bi krem aldı o toparladı o süreçte de ılık suyla temizledim her bezde geçti şükür