cilekli_soda mom97X yağlaeı saç diplerine değil dipten 3-4 cm aşşağıdan uçlara kadar sürmelisiniz diplerine sürmeyin sadece bir iki danla elinize dökün elde ovuşturun saçlarınıza sürün
bebikomomyy mom97X bence aslında saçlarınız kıvırcık ama düzleştirmekten bu hale gelmiş. Eğer kıvırcık kullanmak isterseniz nemlendirmeye yönelik bakımlar yapmanız lazım ama düz kullanmak istiyorsanız brezilya fönü gibi kalıcı bişeyler yapmanız gerek
binnur37 mom97X Brezilya fönü değilde keratin bakımı yaptırıp tuzsuz şampuan kullanman gerekiyor ve mutlaka kurutup tarayarak aktifleştirmelisin keratini ıslak bıraktığın zaman anlamı olmaz .