Yaklaşık 2-3 haftadır sadece mama ile beslenme sağlıyordum. 1-2 gündür göğüslerimde bi kalıntı toplanma oluyor ve bugün sıktığımda ucundan hafif süt geldi. Sizce tekrar emzirmeye başlamalı mıyım ?((( Düzenli sağım yaptığım halde çok az miktarda süt geliyordu ve bi göğüsü hiç tutmuyordu o yüzden mamaya yöneldim)))