Hayirlisii 3 aylik bebegime nadir de olsa mama veriyorum su vermem gerekir mi. Ayrica suan nezle oldu 1 cay kasigi ihlamur versem zarari olur mu
DogaLina Hayirlisii su vermene gerek yok benim kızımda doğdugundan beri mamayla besleniyo doktorlar vermene gerek yok dedi. Sadece günde 6 kez çişli bez çıkartmıyosa bir çay kaşığı ver demişlerdi. Ihlamuru bilmiyorum. Ama benim kızım 1.5 aylıkken üst solunum yolu enfeksiyonu olmuştu doktor verdirtmemişti.
Sin21 Hayirlisii 8,5 aylık doğduğundan beri veriyorum. Mama kullanıyoruz doktorum vermelisin demişti.
KbrUmayAda Hayirlisii emziriyorsanız gerekli değil ama 1 çay kaşığı mamanın ardından verebilirsiniz, bazı anneler şekerli su yapıp veriyorlarmış doktorum demişti, abartmadan verebilirsin biraz tedbir amaçlı su vermeyin diyoruz suyun bir sakıncası yok demişti
1mom1baby Hayirlisii mama+meme giderken su vermiyodum anne sütünden alıyordur diye doktora söyleyince her mamadan sonra 1 çay kaşığı mutlaka ver demişti kızım o zaman 20 30 günlük falandi
Hayalimmmm Hayirlisii benm bebegımde 3 13 gunluk mama kullanıyorum ve gunde 2 kez 2 çay kaşığı su verıyorum