Şöyleki 1 aralıkta doğum yaptım bebeğim 2 -ay 20 günlük geçen ay zyland dığum kontrol hapına başlamıştım cuma günü son hapı içtim fakat cmt günü ilacı bulamadık eczanede çok önemsemedim pzt alırız dedik fakat az önce baktım koruyuculuk 24 saatte doluyormuş ve salı günü birliktelik oldu, birlikte olduktan sonra yedi gün devam etmek gerekiyormuş ilaca ben üç gün kullanabilmiş oldum Hapı bu durumda. ilk defa doğum kontrol hapı kullanıyordum dikkatsizliğime denk geldi ilacı önceden temin etmeliydim, bu şekilde hamile kalan varmı?