Bebeğim 14 aylık ben ben artık tükendim 14 aydır yemediği ve uyumadığı her an ağlıyor ve hırçın bu ne zaman geçecek bi sağlık problemi de yok ben yapı olarak sakin bi insanım kızımın hızına yetişemiyorum artık tükendim rabbim sağlık versin bu durum ne zaman geçecek buraya neden yazdığımı da bilmiyorum