Diş dönemindeyiz elbette eline ne geçerse ağzına atıyo çok dikkatliyim etrafında sadece onun oyuncakları oluyo ama normal bir dişliği bile boğazına kadar sokuyo boğuluyo o sesi duymaktan artık panik atak oldum bu durum ne zaman geçer yada bu kadar bozapına kadar sokması normal mi