Deletedmom_897 anonim96 Katılım evime katıldık mayis ayında arabamızı alcaz inşallah 🌸 Bizden önce abim aldı gununde parayı verdiler hemen bir sıkıntı yaşamadık
anonim96 Aysima58 Deletedmom_897 çekilişli olana mi katildiniz sabit belirli zaman sonra parayi geri vermelerine mi
Aysima58 anonim96 çekiliş sistemi ama çekilişler de hiç adın okunmazsa belirli bir tarihimiz var o tarihte verecekler araba için yazıldik
Emir-sMother Tasarruf finansman şirketlerinin şu an hepsi güvenilir, çünkü Bddk tarafından lisans alan şirketler devam ediyor sektörde. Özellikle şirketlerin kampanyaları oluyor bazen o şekilde proje daha avantajlı oluyor
anonim96 Emir-sMother evet kendileri de öyle dedi bizde o yüzden güvendik yoksa eski sistemde mağdur olan tanıdığım var ondan biraz korktum ama bakalım nasip inşallah en güzeli olsun kolaylıkla odeyelim
birgencmom anonim96 750 ye girdik 150 peşinat 49 dosya masrafı ödedik 2025 mayısta yazıldık kasımda aldık arabayı 2027 şubatta bitiyo ödemeleride bize uygun yaptılar
Bennureyla anonim96 güvenilir ama bir sene içinde çekilişte adınız çıkmazsa fiyatlar yükselirse geçmiş olsun. Ki her zaman artıyor. Böyle olunca arıyorlar arttıralım diye örneğin 200 bin girdiniz 400 anlaşıyorsunuz . Üzerine yine yükseltmek için para ödüyorsunuz. Nasip işi. Komşumuz aldı mesela. Bize de çıktı geç çıktı yükselttikçe ekstra dosya parası ödedik. Sonra ismimiz çıktı bu seferde dolandırıcı bir galeriye rast geldik . Mahkemeyle uğraştık. Sonuç olarak iade ve süreç bizim için hayal kırıklığı. Biraz nasip işi dediğim gibi.