Balbulutu mehlika_ canım bu otta çok güzel doğal ama çok tüketme kaynattıpta içebilirsin ama acı olduğu için içemezsin arkadaşın yaptığını yap
mehlika_ Anonymus onuda çok duydum zinco yu bi hafta da daha deneyeceğim eğer fayda sağlamazsa o damlayı de deneyim diyorum
mehlika_ Ay kızlar psikolojim de bozuldu herhalde ota b.ka ağlıyorum gecenin bir yarısı bu çocuk niye gaz yapamıyor diye ağlıyorum sonra niye bu kadar ağlıyorum diye ağlıyorum bu süreçte geçiyor muu lütfen geçiypr diyin
kikis mehlika_ bizde hiçbiri işe yaramadı 4. Ayda kendi kendine hareket ettikçe çıkarttı ve rahatladı hele gaz damlaları asla kullanmayın benim bebeimi daha kötü yaptılar
hepoyleolurzaten___ mehlika_ en son anne de yorulup strese giriyor inşallah geçer bir an önce 3 ay oldu hâlâ geçmedi ya :(
arzu38arzu mehlika_ nurse harveys damla kullanıyorum benim de bebeğimin 20-25 günlükken başlamıştı sancıları sürekli ıkınıp katılarak ağlıyordu. 3 damla değiştirdik bu damladan fayda gördüm. Masaj duş sıcak havlu hepsini denedim hala da devam ediyorum masajını yapmaya