Arkadaşlar kızım 23.5 aylık 22 aylıkken öğlen uykusunu bırakmak istedi eşim asker şuan eş götürmez bölgede özellikle izin den gittikten sonra kızım uyumak istemedi sanirim özlediği için kuzum, inat etti öğlenleri daha sonra 2-3 haftaya normale döndü ama şimdi 2 yada 3 haftada bir gun uyumak istemiyor sizce öğlen uykusunu birakmak için erken değil mi