Kızlar yardım… Bebeğim 4 aylık anne sütü alıyor ama kilo hiç almadığı için mamaya başladık daha doğrusu başlamaya çalışıyoruz ama bir türlü biberonu tutmuyor nasıl tutturcam sürekli pes etmeden devam mı edeyim ağzında tutmaya . Kollarım koptu oyalamaya çalışmaktan. Emzik emer gibi ememiyor maalesef zamanla alışır mi acaba? Tecrübeli anneler fikir vericek anneler vardır mutlaka .