asilazmazbalkokmaz poyrazmom2604 Ben lavaştan yapıyorum bazen. Salçalı sosunu bol yapıyorum biraz. Çok kuru olmuyor. Açılmada.
gg3848 poyrazmom2604 viral olmuştu öyle bir tarif denedik evde güzel oldu tabi tam beyti gibi olmuyor ama lezzetliydi
poyrazmom2604 gg3848 çiğköfte lavaşıyla daha gibi iyi olur bence daha ince ya deniycem mutlaka teşekkür ederim