Herkese merhabalar, bebeğim 9.5 aylık 11 kg, şu anda anne sütü ve ek gıda ile besleniyor, yemek yemeyi sevdiği için içim rahat oruç tutmaya başladım ama böyle bir süt azalması yok. Geceleri emince ve süt gelmeyince kızıp çok ağladığı oldu. Sizde durumlar nasıl? Nasıl devam edeceksiniz?