Azygos Merhaba anneler Oğlum 4 aylık oldu ne kadar sürede ne kadar mama yemeli emiyor aslında alerji maması da kullanıyoruz
2lokummannesiii Ya bu kadar bu alerji arttı mı Allah Allah şaşıyorum gerçekten. Burda ki çoğu anne alerjik bebek annesi. Bende öyle.
Balkizimm Arkadaşlar laktozsuz sütler satılıyor. Ondan alıp yoğurt peynir kek pasta yapın ben öyle yapıyorum bebeğim bu şekilde reaksiyon yaşamıyor. Çünkü alerji inek sütündeki laktoza oluyor
2lokummannesiii Balkizimm inek sütünde bulunan başka bir şey de var o olduğu içinde maalesef süt kullanamıyoruz. Sizin sadece laktoza alerjiniz olabilir.
hakkininannesi [bilinmeyen] ne veriyorsunuz allerji maması benimde eltim kullandı pregomin as allerji mamasını