Esoz1110 valla hic cocugu şımartan anne değilm evet evin içinde serbest bırakırım evin her tarafı güvenlik onlemli ama yine de kuralciyim hic simartmam yeri geldi mi kızdığım oluyor cunku bende insanım tahammül bitiyor bazen ama 3 yas sendromu fazlası ile yaşıyor. 3 yas sendromu yalan diyen varsa vallahi bizim eve gelsinler. Sendrom olmasa ismi kesin bebek ergeni olurdu 😂