Bebeğim 1 aylık memeyi farklı tutuyor 2 gündür damağıyla eziyor çok acıyor büyük tuttursam da bir süre sonra kendini geri çekip ağzında küçültüyor. Emzikten desem 15 gün olmuştur emzik vereli şimdi değiştirdi tutmasını. Bir de bugün bir saati geçti emiyor hala bıraktırınca ağlıyor deli gibi memede uyuyordu uyumuyor da şuan sadece emip duruyor. Aç mı doymuyor mu gazı kakası zaten hep vardı sizce niye böyle yapıyor?