Siyahpapatya ben kullandım hatta baya kullandım polikistik over hastasıyım çocuğum olsun diye doktora gitmiştim adet olamadığımı söyledim ilk 3 ay bana duphaston verdi düzenli adet olabilmem için oldum da sonrasında çatlatma iğnesi fln oldum yine duphaston kullandım bebeğin tutunmasi için yardımcı oluyormuş olmazsa da adet oluyormuşuz yani duphaston hamileliğe engel değil doktorun verdiyse düzenli kullan canım