Bebeğim 6 aylık ve çoğunluk mama olmakla beraber günde 3 kere sağım yapıp anne sütü alıyor sağımı gündüz yapıyorum özellikle yorgunluktan akşam sağdığım süt az geliyor gündüzleri daha iyi oluyor. Bebeğim çok ilgi ve kucak istiyor çok zayıf biriyim kollarım hemen ağrıyor 8 kg bebeğim. Yatağa koyduğum an beni istiyor. Çok da acıkıyorum gün içinde hatta açlıktan direk dışarıdan sipariş veriyorum gündüz hazırlamaya pek halim olmuyor. Eşim oruç tutmuyor yalnızım ben hiç yalnız yemeyi sevmem zaten sahurda da yalnızlığı sevmiyorum. Normalde pek yemek yapamıyorum akşamları kaldı ki iftarda nasıl yapacağım bebekle yemek bilemiyorum başım çok ağrıyor aç kaldığımda zaten meme reddi var 1 aydır bir de sütüm azalırsa çok üzülürüm. Siz napıyorsunuz kızlar özellikle küçük bebeği olan anneler:(