asilazmazbalkokmaz Rabiiul Adac testinden geçmiş olan hangisi? O önemli bir skalaydı oto koltuğu için diye hatırlıyorum
gizematadeniz asilazmazbalkokmaz hicbiri. Ama butcesi buysa yapacak bir sey yok. Hepsi i size belgeli en azindan herhangi biri olabilir. Kanz safe n rest cok begeniliyodu bi ara Rabiiul
Rabiiul gizematadeniz asilazmazbalkokmaz i spin alacaktım fakat e bebek çalışanı içi çok küçük kanzı tavsiye ederim dedi
erkekannes Benim bebeğim 2 aylık uzun yolculuğa çıkacağım diye 6 kademli yatabilen yenisoğandan itibaren kullanan olandan aldım e bebekten joie ı pivot adac testinden de 2.4 puan almış yan darbe koruması ve sabitlemek için ayağı da mevcut bakabilirsiniz
gizematadeniz Rabiiul i spinin mi ici kucuk? Kullanmamis belli ki. I spin kullaniyorum ve 18 aylik ogluma hala yenidoğan destekleriyle kullaniyorum o sekilde bile hala sığıyor
Rabiiul gizematadeniz aracıma isofix de uyumlu değil aparat alcaktım oda çok güvenli değilmiş sanırım 🥲 sağlık olsun
gizememre Rabiiul evet kuzu ötüyor bence harika bir özellik aden daha kemer çıkartmayı keşfedemedi ama olsun 😂
Rabiiul gizememre Asya bugün e bebekte oturdu oto koltuğuna ağladı inşallah çalışan yanında diye ağlamıştır kdkdkd peki şey kemer bağlantısı yapıcam sadece 360 döndürme yapamam dimi
gizememre Rabiiul maalesef kuzu kemer bağlantısı olunca 360 olmuyor isofixe bağlayınca oluyor , ay inşallah bence yabancı diye ağlamıştır ya sever habsbsb
gizememre Rabiiul normla bizim oturduğumuz yöne doğru oturuyor kuzu indirip bindirirken daha çok işime yarıyor 360 dönmesi valla