Merhaba ne denersem deneyeyim hiçbir şey yediremiyorum. Ağzına veya eline besini verdiğimde huylanıyor gibi oluyoe atıyor istemiyor. Süzgeçte meyvenin suyunu emiyor tanesi gelince onu da bırakıyor. Sebzeler, meyveler, ev yapımı yoğurt ve kuzu kıyma. Hepsini çıkarıyor. En başta meyve de vermedim, çorba kıvamında da vermedim. Sadece emmek istiyor. Nasıl sevdirip alıştırabilirim? Lütfen yardımcı olun
Alt iki dişi var, üst ön iki geliyor gibi sürekli orayı kaşıyor