shd2025 Kızlar 5 gün oldu doğum yapalı ilk 3 gün sütüm gelmedi mama verdim bebeğim o arada beni emiyordu dün ve bugün sağım yaptım biraz geldi ama bu seferde bebeğim beni emmiyor mamaya alıştı sanırım nasıl tekrar alıştırabilirim?
queenofrose shd2025 beş günlük hemen alismaz o. Bırakın biberonu. Hiç taviz vermeyin. Kaşık yöntemi verebilirsin. Memeni tutacaktir illa.
sonmukemmelannebukucu Ay lütfen vazgeçmeyin direk biberonu bırakın EDS yontemini araştırın yapın inşallah alışıp tutar anne sütü çok kıymetli sizde sıcak duş ile masaj yapın göguslerinize şifa olsun kuzuya