zeynepatahan hayır canım , ben gece full emziriyordum . 2 aya kadar 2 saatte bir . 3. ayda 3 saatte bir . 4. ayda da full uyandırdım emzirdim. Çünkü meme reddimiz var sadece geceleri emiyor . Hatta şuan bebeğim 5 aylık olmak üzere. Hâlâ kıyamayıp rüya öğünleri yapıyorum
Reglin onunla bir alakası olduğunu düşünmüyorum . Eğer öyle olmuş olsaydı ben de olmazdım . Keşke biraz geç olsaydık , ama yapacak hiçbir şey yok