Gündüzleri ozellikle dısardaysak memeyi çok aramıyor ama evde basbasaysak aklina geldikce acmaya çalısır ve emer. Suan tam 15 aylık ama geceleri tam bir meme canavarı. Özellikle bazı geceler sabaha kadar emer. Destekli uykudan kaynaklıdır dedim desteksiz uyuttum ama sonuc degismedi arada bir iki gece uyanmadan uyur dinlenir sonra haftalarca uyutmaz. Bu arada ozel bir dönemde degilse(diş,ateş,hastalık) yemek yemesi falan iyidir. Konunun aclikla bağlantısı yok.
Biraz daha sabredip tamamen mi bırakmalıyım yoksa gece emzirmesini bırakıp 2 yasa kadar devam mı etmeliyim.